I'm back!

2011-08-15 @ 22:29:05 | Permalink | Allmänt
Hej!

Nu är jag tillbaka efter en varm och skön dusch! :D
Och nu tänker jag sätta mig och försöka fixa in en svart bakgrund, vilket inte fungerade igår.
Underbara Linnéa har sagt att hon ska hjälpa mig fixa en ny design sen! Så snällt! :D

Idag så har jag inte gjort något speciellt. Egentligen så skulle jag träffa både Emelie och Karro, men inget av det blev av. Tyvärr.
Just nu sitter jag och smsar med Linn, kollar facebook och bloggar.

Vad gör ni? :)

Men imorgon så ska jag kanske på stan med Julia, och kanske på stan med Linn och Karro. Jag snackade med Julia om det först (Hon frågade mig) , men jag har hellre lust att åka dit med Linn och Karro..  Så vi får se hur det blir.. Kanske åker till stan med Julia nån annan dag istället..
Måste ju köpa resten av skolgrejerna jag inte hann köpa sist jag var där. Och sen så såg jag ett par sjukt snygga skor för bara 50 kr! :D

Vad tycker ni bäst om för skor? :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback