Läsvärd blogg.

2011-08-18 @ 00:37:18 | Permalink | Allmänt
Hej alla goa läsare!

Klockan är nu ganska mycket, borde egentligen gå och lägga mig men jag kan bara inte sluta läsa den här fina bloggen som skrivs av en 13 årig tjej som förlorat sin mamma, sin pappa och sin syster. Om man klickar in på kategorien "Förlorat mamma pappa & syster" Där har hon lagt ut lite videoinlägg om vad som hänt och hur hon klarar av att gå vidare. Alla borde kolla in den!


Klicka på bilden för att komma till bloggen <3



Kommentarer
Postat av: sofia

Din fråga till mig:

Hej! Jag har två frågor till dig. 1, Kan du följa min blogg på bloglovin om jag följer din? 2, Skulle du kunna göra en snygg unik design till mig? :)



SVAR: Jag följer redan din! :)

2. Jag tar betalt för bloggdesign, läs mer om det i min blogg! :)

2011-08-18 @ 01:29:54
URL: http://sofiamorgardt.blogg.se/
Postat av: julia

sv: skönt att höra! vad händer imorgon höll jag på att säga men idag är det ju faktiskt nu? :)

2011-08-18 @ 01:34:04
URL: http://juliahelenasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback