Hejsan!

2011-12-31 @ 13:29:37 | Permalink | Allmänt
Igår vart det ingen bloggning som ni säkert märkte, men hoppas att det inte gjorde allt för mycket. :)
Jag kan ju iallafall ta & berätta vad jag gjorde igår. På morgonen fick jag gå upp tidigt (11.00) för att åka ner till stan & hjälpa Daniel på bussen. När jag väl var nere på stan passade jag på att gå till Only & köpa en svart tuptopp, skulle gärna velat haft en vit också men det fanns ingen i min storlek.

Senare så tog jag & Max bussen ner till Emelies kusiner i Norslund (Emelie var där förstås). Väl hemma hos dom gjorde vi inget speciellt, det var inte speciellt roligt iallafall..

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske blir att plocka undan lite på rummet, kolla på lite filmer eller något, vi får se!

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback