Love is inseparable from knowledge

2011-12-15 @ 19:21:25 | Permalink | Allmänt

Hej, idag har det varit en rätt okej skoldag. Vi hade gympa tillsammans med 7E, jag & Jonna gav våra klasser ett gott skratt med vårt lilla uppträdande.. vi får se om vi kanske ställer upp i talangjakten som är på tisdag också ;)

Efter skolan så följde Jonna & Emmy med mig hem. Vi flummade rejält!
Jag sminkade Jonna, hon vart jätte snygg! Emmy målade mina naglar (franskmanikyr) & sen så målade jag Jonnas naglar med franskmanikyr när Emmy gått hem. Haha.

Visst är det skönt att det är fredag imorgon?! :D
Jag har awesome planer för hela helgen! Imorgon kommer Emmy & kanske Jonna hit & sover över, sen på lördag så sover Karro här. Föräldrafritt hela helgen! ;o Ska bli jätte kul!

Nu ska jag snart fixa lite mat (sallad) & sen ska jag duscha. Måste även försöka hinna med att göra utmaningen också!

/Alex

Är hon inte snygg? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback