New in..

2011-12-08 @ 18:41:27 | Permalink | Allmänt

Hej!

Kom precis hem från stan. Var tvungen att inhandla ett par saker (inga julklappar). Fick lov att köpa ett nytt headset till iphonen(har tappat bort mitt förra..), schampo, balsam, torr schampo och värmespray.. behövde egentligen köpa hårspray också men hittade inte just den jag skulle ha så jag får kolla om den finns på ett annat ställe imorgon!

Annars har jag inte gjort något speciellt idag..

Ni har säkert alla (iallafall ni som bor i Falun/i närheten av Falun) hört att det är en man som åker runt och försöker lura in unga i bilen. Han har än så länge lurat in en flicka som fortfarande in kommit tillbaka.
Han försökte även tvinga in en i min klass som var påväg till skolan imorse.. hemskt!
Hoppas dom får fast honom och att flickan är oskadd! ;s

/Alex

Förlåt för den dåliga bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback