Behöver få skriva av mig lite..

2011-11-06 @ 01:35:18 | Permalink | Allmänt

Höhö.. kul att få höra att man är självisk när det ända man fan gör är att bry sig om andra..
Jag försöker alltid finnas där o hjälpa mina vänner, jag klagar aldrig om mina problem istället går jag även runt o bär på andras problem.. Men jag har inget emot det eftersom jag vill att mina vänner ska må bra, jag bryr mig mer om dom än jag bryr mig om mig själv! Och sen får man höra att man är själviskt.. Tack, men ingen självisk person skulle göra allt de jag gör för att få andra att må bra. Jag må vara många saker, men jag är iallafall inte självisk.

Förlåt för det dör hörrni, jag behövde bara få skriva av mig lite.. hoppas det inte gjorde så mycket.. och ni behöver ju trots allt inte läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback