Rolig kväll!

2011-11-29 @ 23:26:08 | Permalink | Allmänt

Hej på er!
Det här inlägget blir ganska sent men det får ni stå ut med ;)

Kvällen har spenderats med Karro och Martin, den var riktigt awesome! Mer kan jag inte säga om den saken.. ;)
Förhoppningsvis gör vi om det imorgon ..

Ska sova strax men jag kände att jag ville uppdatera bloggen lite först, vill ju behålla mina fina läsare!

Imorgon tänker jag testa att gå upp 07.00 (vi har sovmorgon och börjar inte förren 08.35) istället för 06.30.
Hoppas jag hinner göra mig i ordning ändå. I vanliga fall, när vi börjar 08.10 brukar jag ställa väckarklockan på 06.00.. Hehe, många tycker nog det verkar onödigt att gå upp så tidigt men jag måste det för att hinna göra mig klar!

Men godnatt med er nu, bloggar mer imorgon :)

/Alex






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback