SOVMORGON!

2011-11-14 @ 22:56:00 | Permalink | Allmänt

Hej!

Jag är super glad just nu! För vet ni vad? Vi har fått hål från biologin imorgon(första lektionen) och ni vet väl vad det betyder... SOVMORGON! :D
Får faktiskt sova ända tills 07.20 eftersom vi börjar 09.20 och jag ska möta Martin 09.00.
Haha, alla ni tycker säkert det är jätte tidigt men i vanliga fall (när jag börjar 08.10) så går jag upp 06.10 och börjar cykla mellan 07.35 och 07.40
Jag gillar att ha god tid på mig helt enkelt! :))

Nej men nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket och försöka sova lite, det är ju skönt med nån extra timmes sömn ;)

/Alex

Åh, juste! Här får ni se en bild som jag tog när jag cyklade hem från skolan idag, rätt häftig himmel om ni frågar mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback