Bilderna från orienteringsdagen..

2011-10-12 @ 20:35:45 | Permalink | Allmänt
Hej!
Känner mig ganska lat för att jag inte orkat lägga in bilderna från orienteringsdagen på datorn förens nu. Men jag har faktiskt försökt att ladda upp dom via blogg.se appen ett flertal gången men det har inte funkat.

Så här har ni dom iallafall ;)

image description
Jag och Karro är ju så smarta så vi tar vägen genom skogen istället för att gå på den riktiga vägen.. det här är vad vi fick gå igenom.. Och såklart så ska ju Karro ha tygskor på sig också.. ;)

image description
Samma som ovanstående.


image description
Hade hoppats på en bättre bild.. men men..

image description
Hade hoppats på bättre..


Haha, här får ni vrida lite på huvudet..;)


/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback