Don´t cry, just say "Fuck you" and smile.. <3

2011-10-21 @ 18:18:44 | Permalink | Allmänt
Hej på er, har inte haft en sån stor blogglust de senaste dagarna som ni kanske märkt.. ?
Så det är alltså därför det nästan ekat tomt här.. ledsen för det.

Just nu så sitter jag hemma hos pappa o lyssnar på musik, messar (låtsas vara förvånade..), chattar och läser lite bloggar. Just nu är det Justin Bieber - Mistletoe som spelas i hörlurarna.. mycket najs ;)

Ska alldeles strax äta och sen blir det att gå ut och träffa Ton (min kusin), vi får väl se vad vi hittar på sen då.. får väl se om jag kanske bloggar lite senare också.. ;)

När jag kommer hem på söndag ska jag även se om det går att ladda upp bilderna som jag tog innan gympan i torsdags, men jag varnar er, sjukt mycket flum! ;*

Ni får gärna tipsa mig om lite bloggar som jag kan läsa, er kompis, insperiationsblogg, mode, musik, eller varför inte eran egen? Allt går bra :)

/Alex



Kommentarer
Postat av: Julia

haha , nej det var ju sjukt najsiga bilder ;D<3

2011-10-22 @ 15:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback