Love me for who I am and not for who you want me to be

2011-10-16 @ 13:05:23 | Permalink | Allmänt

Hej och godmorgon på er!

Blev väckt för nån timme sen av mamma som insåg att jag försovit mig.
Så alltså så sålde jag inga tidningar imorse. Förutom en tidning som våra snälla grannar köpte när jag gick ut vid halv 1 ungefär. Fick även 5 kr i dricks :)

Nu hade jag tänk o skriva lite om igår och om i fredags.

Fredag: Efter skolan så tog jag och Julia bussen ner på stan. Gick runt o kollade lite bara. Julia köpte stift till sin stiftpenna och godis. Själv så köpte jag bara lite godis som jag smaskade i mig tillsammans med Julia på kvällen ;)
Dock sov hon aldrig över hos mig utan åkte hem vid typ 19.30. Hon skulle egentligen kommit tillbaka men fick inte.

Lördag: Åkte som sagt till Borlänge med mamma och Daniel.
Först åkte vi hem till mormor och morfar och fikade. Efter det så följde mormor med oss ner på Kupolen där vi mötte upp Hanna (min kusin) och Eva (min moster). Sen gick vi alltså runt o kollade runt lite. Köpte ett par vinter skor, en navelpiercing med hänge och en röd bh. Vart ganska nöjd med allt men är fortfarande osäker på om jag ska lämna tillbaka skorna eller inte.. Vi får se :)
Ungefär vid 16.00 så hade vi fått nog av och gå på Kupolen så då åkte vi hem till Hanna och Eva för att fika.
När vi sen kom hem så vart det att lägga sig i soffan, slappa och messa lite ;)
Mamma hade även hittat en låda med kläder där det fanns 3 par oanvända jeans, alla passade så jag fick allihopa även fast det var mamma som köpt dom åt sig förut ;)

Sådär ja, det var vad som hände i helgen.

Idag ska jag kanske göra något med Julia, annars så tror jag nog att jag kanske ska messa Emelie o fråga om hon vill hitta på något. Vi får se ;)


Här har ni bilderna jag och Julia tog i fredags iallafall. Eller ja, en bild la Julia upp i sitt gästinlägg i fredags..Så därför får ni bara en bild ;)

Hihi, jag var vara tvungen o känna på magrutorna .. xD
Och mobba inte bilden för jag fick liksom skynda mig o ställa mig där så vi kunde ta bilden.. ville ju inte ha skäll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback