Stan med Emmy

2011-10-26 @ 22:55:30 | Permalink | Allmänt

Hejsan! Idag har jag varit på stan med Emmy. Hittade en massa fint som jag skulle vilja köpa men tyvärr så har jag inte råd :(
Vart inga nya inköp alls idag, Emmy köpte därimot något, en eyeliner :)

Resten av dagen tillägnade jag åt att plugga till matteprovet jag ska ha imorgon, känns som om det kommer gå relativt bra faktiskt :)

So provet vi hade idag vet jag inte riktigt hur det gick, jag kom ihåg allt men hann inte skriva allt som jag velat. Ändå satt jag, Danne, Ahmed, Martin och Erik kvar och skrev i 15 minuter extra o; Hade velat skriva så mycket mer! Hoppas Lena (vår so lärare) kan läsa vad jag skrivit i alla fall.. jag skrev fort och slarvigt för att hinna skriva mer.. så jag får verkligen hoppas på att hon kan läsa vad det står.. ;s

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig, det är en dag imorgon också vet ni :)

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback