Ensam hemma.. Musik på högsta volym.. gillas!

2011-09-08 @ 21:57:19 | Permalink | Allmänt
Ingen aning om vad jag ska skriva faktiskt.. men hade sån jävla lust och skriva något ändå.. ! :D

Ja, jag kan väl iallafall ta och berätta att jag åker till pappa imorgon.. Längtar inte precis..
Blir nog inte att göra något speciellt där.. Förutom att kanske träffa Anna då, ska bli riktigt kul, det var ett tag sen nu! :s Vi har mycket att snacka om, allt kan man inte säga via telefon :)

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, chattar med några kompisar och ska snart ta och packa väskan tills imorgon.. Och juste, jag fryser som fan också!

Här kommer en mobbad bild från Insjödagen med Erika och Hanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback