Ganska vanlig dag..

2011-09-19 @ 20:22:13 | Permalink | Allmänt
Hej hej alla goa bloggläsare :)

Vad har ni gjort idag då?
Själv har jag haft en relativt vanlig dag. Dock fick vi sluta 20 minuter tidigare från So lektionen. Vi har en kille som själv pluggar till lärare. Han hade inget mer att säga så då fick vi sluta tidigare. Great! Men vår vanliga so lärare verkade inte tycka det var så bra... ;)

Fick alltså ha 55 minuters lunch då, härligt. Maten kan jag ju inte säga är den bästa.. Men ändå :)

När jag kom hem från skolan satt jag mig och först läste SOLO som precis kommit, riktigt mysigt! Efter det så satt jag mig framför datorn och kollade på en film som jag inte kommer ihåg namnet på. Den var ganska bra..

Just nu sitter jag och smsar bara.. Och bara så att ni som inte känner mig vet, så har jag smsat hela dagen, som vanligt! Det är nog en av mina favorit sysslor ^^

Nu hade jag tänk och dricka ett glas juice, smsa lite mer, kolla facebook för att sedan lägga mig i sängen och läsa :)

Här kommer en lite random bild..Den är från förra sommarlovet och den är väldigt väldigt mobbad :D
Men man måste ju bjuda på sig själv ibland ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback