A drop in the ocean, A change in the weather, I was praying that you and me might end up together ♥

2011-09-27 @ 17:51:36 | Permalink | Allmänt
Tjena snyggingar. Haft en bra dag? :)
Min har väl vart ganska okej antar jag. Förutom gympan då.. Vi fick springa as långt. Från skolan förbi Ö&B, bort till Vivo och sen tillbaka. As drygt. Aldrig mer alltså! :(

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, smsar, läser bloggar och kollar facebook.. Inget utöver det vanliga.
Hjälper även Martin med att försöka fixa hans mobil så han kan ringa/smsa igen.. Hoppas jag lyckas.

Men shit.. Jag började skriva det här inlägget för typ 30 minuter sen och har fortfarande inte skrivit klart.. Borde börja konsentrera mig på en sak i taget..Haha..

Tycker ni jag borde börja lägga in fler bilder här på bloggen? Jag vet att jag har varit väldigt dålig på sånt..
Här får ni två iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback