Whats Makes You Beautiful

2011-09-10 @ 12:25:33 | Permalink | Allmänt
Tjenare! :)

Sitter hos pappa och lyssnar på lite musik för tillfället. Ska gå över till Markanens (våra grannar) en sväng snart och kolla om dom vill köpa Jultidningar eller Pandasaker.. Måste ju tjäna lite pengar vet ni ;)

Har föresten beställt en Iphone 4 för några dagar sen, får den kanske på måndag! Längar :D
Köpte den på avbetalning förstås, annars hade jag inte haft råd.. :s

Smsade William igår och skrev att det var riktigt schysst av honom att dissa mig osv. Fick svar direkt..
Kände mig väldigt glad efteråt, var tvungen att få smsa och berätta för nån. Karro och Martin vart 'offren'. Fast det var nog Martin jag snackade mest med om det.. :)

Lite senare blir det kanske att dra till Leksand med brorsan och pappa.. Längtar inte precis..
Men innan det måste jag platta håret och sminka mig..Kommer typ inte orka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback