Where do we go, when there´s no road to get to your heart..♥

2011-09-24 @ 13:06:28 | Permalink | Allmänt
Hej och godmorgon allihopa! Sovit gott? Det har iallafall jag gjort! :D
Dock så vart jag tyvärr väckt 20 i 10 av pappa :s Inte kul :(

Hittils har jag inte gjort så mycket mer än bakat en kladdkaka.. Blir snart att smaka den.. hoppas den blev god :)
Har inget speciellt planerat idag förutom att jag kanske träffa Hanna ikväll när hon kommit hem från Sthlm, om hon inte kommer hem allt för sent vill säga.. Då får hon ju inte gå ut.. :(

Åker till mormor och morfar imorgon, blir även att sova där. Dom får skjutsa hem mig innan skolan på måndag morgon.. Mamma är ju i Italien..

Äsch, jag vet inte vad jag ska skriva mer nu så jag får helt enkelt ta o blogga senare när jag kommer på något att skriva om..

Ha det bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback