You tell me this is for the best, so tell me, why am I in tears?

2011-09-23 @ 21:07:56 | Permalink | Allmänt
Tjohej på er alla mina fina bloggläsare :) Är det bra med er?

Våran rektor har tagit bort en 20 min lektion läsning på måndagar och flyttat den till fredagar.. Sämst! Nu är vår sovmorgon borta och det suger!
Som ni säkert vet så sov jag ju hos Julia inatt.
Vi gick faktiskt o la oss redan vid 11, vilket är ganska tidigt.. Men vi var båda sjukt trötta imorse.
När Julias klocka ringde vid halv 6 så var vi så trötta att vi somnade om.. Det kunde gott riktigt illa om vi inte vaknat igen 15 min senare. Jag var den första av oss som gick upp, fick helt enkelt tvinga mig själv..

Så just nu sitter jag och är verkligen helt slut, sen med världens jävla huvudvärk uppe på det.. Skönt.. riktigt skönt..
Men någonting som så gott som alltid gör en på bättre humör är ju såklart sms!

Funderar på och göra mig en kopp te och sedan ta en huvudvärkstablett.. Efter det väntar nog troligtvis sängen. Som sagt, sjukt trött!

Har det bra! Vi hörs senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback