15 AUGUSTI

2012-08-16 @ 01:40:18 | Permalink |

Har haft en underbar dag som spenderats med underbara vänner!
Vaknade av ett sms från Emilia som undrade om jag hade lust att följa med ner till Roxnäs för lite sol & bad, självklart hade jag det. Vi tog med oss Emmy och drog ner dit och solade, badade och spanade på en massa snyggingar, haha.
Drog hem till Karro direkt efter och solade ännu en stund.
Och därefter cyklade jag hem till Emmy en stund, spelade kort och åt tacos, hihi.
Har faktiskt fått riktigt mycket färg efter all dagens solande!

Lite senare så mötte jag upp Karro och så hade vi en liten mysig pratstund hemma hos mig och bakade muffins, haha! Hon gick hem vid 23.30 ungefär.

Oj vilket långt inlägg det där blev, creds till alla som orkar läsa mina långa inlägg!
-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback