18 AUGUSTI

2012-08-19 @ 01:00:19 | Permalink | Allmänt
Har haft en riktig mysdag idag. Umgicks med Emmy och Emilia hela dagen, vi spelade bara en massa kort, myste och skrattade en massa. Sen på kvällen blev det bara jag och Emmy, vi tänkte fota men kameran vägrade fokusera i skymmningen.. Så istället satte vi oss inne och planerade ett träningsschema som vi bestämt oss för att följa nu framöver! Ska bli härligt att börja träna igen alltså och man känner sig ju mycket mer motiverad när man tränar tillsammans.
 Måndag - Jogga
 Tisdag - Vila
 Onsdag - Gym
 Torsdag - Vila 
 Fredag - Gym
 Lördag - Ev. jogga/PW
 Söndag - Jogga/gym
 

Så nu ska jag försöka att börja ett nytt hälsosammare liv, träning och bättre kost är vad som gäller framöver. Jag säger dock inte att jag tänker sluta unna mig saker helt och hållet utan endast att jag ska dra ner på det ännu mer för att må bättre.
 
 
 
-Alex
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback