27 & 28 AUGUSTI...

2012-08-29 @ 13:20:53 | Permalink | Allmänt

Oj oj, känner att jag ligger efter lite med bloggningen nu.. Bloggade varken igår eller i förrgår..

I förrgår så drog jag iallafall till stan med Karro direkt efter skolan. Var där en stund och fick med mig en sminkborttagning hem, skit bra!
När jag kom hem så bytte jag direkt om till träningskläder och cyklade iväg med Frida, Emmy, Jonna & Ronja för att testa på zumba. Det var verkligen jätte kul!

Igår så umgicks jag med Emmy en stund och sen så drog jag iväg på ett konfamöte med Karro.. SPANIEN, HERE WE COME! Med denna konfa så får man nämligen åka till Spanien i en vecka (påsklovet), längtar!

-Alex

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2917673/images/2012/pic_503df9efe087c3517f000016.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: isabelle

åh vilken konfa ska ni gå ? jg har nämligen inte bestämmt vilken om jag ska göra de och Spanien låter ju skitkul! ;)

Svar: Centrumkyrkans, dock är det lite tråkigt att det är en ganska "gammaldags" konfa där de bara snackar om kristendomen osv, inte som de andra konfirmationerna där man mest gör annat alltså.. :) Men Spanien är ju alltid något att se fram emot ;)
Alexandra

2012-08-29 @ 14:17:17
URL: http://ttwosisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback