10 DECEMBER

2012-12-10 @ 21:30:42 | Permalink | Allmänt

Gissa vem som är tillbaka i bloggvärlden? Jo, jag! Känner att jag saknat bloggandet!
Kan väl börja med att tala om vad jag haft för mig i helgen, är inte det en bra början?

I fredags tog jag bussen till Philip i Rättvik och myste lite direkt efter skolan. Tog sedan buss hem senare på kvällen.
I lördags vaknade jag upp och hade en riktigt slapp dag då jag bakade knäck. Vid 21 så tog jag bussen t Louise & spenderade även natten där. Mys!
I söndags så tog vi en tur till stallet och red ut en sväng, super kul! Saknar verkligen ridandet! Efter det kom Julia för lite plugg. Sen så sov de även här tills idag. Louise vaknade dock upp sjuk tyvärr, hoppas hon frisknar till snart!

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback