12 DECEMBER

2012-12-12 @ 19:19:27 | Permalink | Allmänt
Hejsan bloggen! 
 
 Fick sluta redan 10.45 idag pga av vi fick hål från svenskan. Riktigt skönt alltså, endast 2 lektioner - franska och matte. Direkt efter skolan så tog jag bussen med Karro och Julia till ungdomsmottagningen och bokade tid för att kolla upp och troligtvis även sätta in p-stav. 2 januari, det är då det gäller.. 
 
 När jag kommit hem så slog jag på ett avsnitt av The Vampire Diaries. Vid 14.00 gick jag till Karro och tog tillsammans med henne bussen till vårdcentralen för att ta några prover. 
 Hade konfa 15.30 men innan det så fick jag lova att skynda mig ner på stan med Danne en stund för att fixa lite stuff.
 
 Nu så ska jag gå och ta en lång, varm och skön dusch och sedan plugga lite till matteprovet och SO-uppsatsen som ska skrivas imorgon. Önska mig lycka till. 
 
-Alex
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback