19 DECEMBER

2012-12-19 @ 21:49:14 | Permalink | Allmänt

Endast 5 dagar kvar till jul, hur härligt är inte det? :D

Tog en tur ner på stan med mamma efter skolan och fick med mig några saker hem. Trosor, julklapp, halsband, iphone skal osv. Men det allra bästa, vet ni vad det var? Jo, jag fick/köpte nämligen ett abonnemang med en.. IPHONE 5 ! Hur härlig mobil som helst! Underbar kamera framförallt!

Kvällen har hittills ägnats åt lite julbak, lussebullar & chokladkola blev det. Smaskigt!
Snart så kommer Louise hit och färgar mitt hår.. Rött. Måste säga att jag faktiskt är rätt nervös.. Hehe ;)
Sedan spenderar hon även natten här. Imorgon är det avslutning, slutar 12.30. Sen börjar vårar härliga jullov!

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback