Forgive your enemies, but never forget their names.

2012-01-09 @ 18:55:00 | Permalink | Allmänt
Åh nej, skolan börjar imorgon! Jag orkar verkligen inte!
Det ska bli kul att träffa alla vänner iallafall..

Jag måste få berätta en jätte rolig grej som hände idag!
För ganska länge sen sickade jag in en intresseanmälan om att få vara modell för en dag med 3 vänner.
Och idag fick jag ett samtal om att jag skulle få komma upp till Stockholm och vara det med Karro, Linn & Emmy (de 3 jag skrivit in på intresseanmälan)! A-W-E-S-O-M-E !
Det ska verkligen bli hur kul som helst! Så imorgon (tror jag) ska vi ringa & boka en tid! :D

Nu tänker jag gå upp & dejta duschen och sen leta fram lite kläder till imorgon.

Förresten, är det någon som inte börjar skolan imorgon eller redan har börjat? Isåfall måste jag bara säga att jag är otroligt avundsjuk på er..

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback