I'm not afriad of heights, I'm afraid of falling

2012-01-08 @ 23:07:07 | Permalink | Allmänt
Hej!

Ikväll blir det tidigt i säng för mig! Ska nämligen se till att gå upp före 10 imorgon. Det är ju skola på tisdag & jag behöver vända tillbaks dygnet lite..

Imorgon ska jag nog hitta på någonting med Emma, kanske gå på stan. Vi får se, ni får höra mer om det imorgon.
Idag var jag ju som sagt med Emmy, världens sötaste tjej. Vi gjorde inte så mycket, pratade mest. Fast vi hann också med att städa lite på mitt rum (Emmys idé), riktigt schysst av henne att föreslå det & göra det frivilligt! ;)

Nej, nu är det dax för mig att stänga av datorn & tv:n, göra mig iordning, krypa till sängs & nörda lite temple run, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback