This day

2012-01-08 @ 01:26:28 | Permalink | Allmänt
Har inte mått så bra idag så därför har jag bara suttit hemma & slöat hela dagen. Ärligt talat så var det riktigt skönt!
Just nu håller jag på med Isabelles design, har kommit en bit på väg. Vill ni kolla hur den ser ut än så länge så kan ni kolla det här - http://mintestbloggggggggg.blogg.se/
Funderar på om jag ska göra en annan lite mer 'komplicerad' header, eller låta den vara som den är.. hmm.. vad tycker ni?

Nu tänker jag iallafall krypa ner i sängen & försöka få mig lite sömn. Har inte sovit så mycket de senaste nätterna, för det första har jag gått & lagt mig sen & för det andra så har jag haft riktigt mycket att tänka på så tankarna har hållit mig vaken. Det kommer säkert bli så inatt också men genom att gå & lägga mig mig ca. 2 timmar tidigare än vanligt så kanske jag får lite mer sömn.

Imorgon blir det att vara med Emmy hela dagen, har saknat den tjejen jätte mycket sen sist!

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback