24 JUNI

2012-06-24 @ 22:35:08 | Permalink | Allmänt
Då var midsommar helgen över då, och det kommer från och med nu börja bli mörkare. Vad dystert det känns när man tänker så, nej usch! :o
 
Har faktiskt varit hemma hela helgen och firat midsommar med familjen inklusive Åkes dotter och hennes kille. Lugn och skön helg vill säga. 
 
 Nån dag i veckan planeras det att titta på film och kanske tälta/sova över med några från klassen, det ska faktiskt bli riktigt kul. Saknar dom faktiskt, även fastän det bara varit sommarlov i 9 dagar.. 
 
Ikväll tror jag nog att det blir tidigt i säng för min del. Gick och la mig alldeles för sent igår (mellan 04.30 & 05.00) och blev väckt strax före 12 imorse så jag är riktigt trött!
 
-Alex
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback