25 JUNI

2012-06-26 @ 01:58:19 | Permalink | Allmänt
Tjenare godingar, allt bra med er? :-)
 
 Tog en lång och skön sovmorgon imorse tills jag blev väckt av en kompis runt 14. Var riktigt trött men det var nog bra ändå! 
Trodde att dagen skulle bli riktigt långtråkig men nejdå. Istället för att bara sitta hemma så tog jag cykeln och cyklade iväg till Emilia i spöregnet, kom fram genomblöt. 
 Kollade på film, hjälpte henne välja kläder till P&L, lockade hennes hår och bara snackade tills klockan var runt 23.00-23.30 då hennes föräldrar ville ha det tyst, haha.
 
 Tror att jag kryper till sängs snart, känner att jag borde vända tillbaka dygnet lite.
Imorgon väntas det filmkväll med några härliga vänner, mys.
 
-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback