You didn't have to cut me off

2012-06-07 @ 18:00:39 | Permalink | Allmänt
Åh nej, statistiken har sjukit med ca. 10-15 unika.. men vad hade jag förväntat mig egentligen? Har ju trots allt inte bloggat på 3 dagar .. dock känns det som om det har gått mycket längre tid.. :o

Aja, dom här senaste dagarna har jag gjort allt möjligt, eller kanske inte, jag har väl egentligen bara umgåtts med kompisar och pluggat.. ;)
Igår var jag iallafall ute och fotade i skogen på eftermiddagen/kvällen med bästa vän, riktigt mysigt och det blev faktiskt några riktigt fina bilder. Vi hann inte riktigt redigera klart alla igår så jag ska dra dit om en liten stund och fixa klart allt. Sen så får ni självklart se några av dom! :-)

Nej, nu måste jag gå och fixa lite, kanske städa lite på rummet också innan jag drar iväg!

-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback