All we need is love

2012-03-26 @ 16:30:27 | Permalink | Allmänt

Hej!

Har haft en riktigt härlig helg, verkligen!
I fredags fick jag provrida Sonja en stund, inte så länge dock..
På lördagsmorgonen upptäckte vi att Sonja blivit sjuk, hon hade fått feber. Fick istället rida på en av Ulrikas travhästar, Simpan. Hon var verkligen världens gulligaste häst!
Jag och Ulrika tog en lång tur i skogen, hon körde och jag red. Allt gick jätte bra förutom att jag var nära på att ramla av på vägen hem. När jag skrittade på långa tyglar trampade nämligen Simpan ner sig i leran vilket resulterade i att hon hoppade till och sedan började galoppera. Fick som tur var stopp på henne innan vi nådde vägen.

Jag var ju även barnvakt åt Alicia, det var riktigt mysigt. Världens sötaste unge.

Gjorde även mycket annat i helgen, men om jag skriver allt kommer inlägget bli hur långt som helst, tycker faktiskt nästan att det är för långt redan nu..

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback