What do you see when you look into my eyes?

2012-03-04 @ 17:43:28 | Permalink | Allmänt

Oj, upptäckte att rubriken på det förra inlägget vart fel. Så gott som alla mina inlägg skrivs ju från mobilen så därför är det lätt att orden blir lite fel. Det skulle alltså ha stått "Why can't you just see that I want you" ..

Förövrigt så är det sista dagen på lovet. Känner mig inte så taggad för att ställa väckarklockan på 6 och sitta i skolbänken till 16.. Äsch, jag får härda ut. Det är ju faktiskt snart påsklov också!

Dagen har varit riktigt seg, det ända jag har gjort är att sitta framför tv:n och bara slötittitat. Eller okej, jag har varit ner på Ö&B och köpt hårfärg också. Har bestämt mig för att färga håret rödbrunt, är riktigt nervös..

Oj, det här blev ett långt inlägg, creeds till er som orkade läsa allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback