-Igår-

2012-05-07 @ 21:14:49 | Permalink | Gästinlägg


Vid 15 tog jag och Karro bussen ner till stan och tittade runt lite, min gulliga lilla vän gav mig 2 riktigt snygga linnen i försenad födelsedagspresent. Tack sötnos :*
Efter vi röjt runt på stan i nån timme drog vi hem och satte oss i någon park och bara snackade. Behövligt. Gick hem strax efter 17.00

Vid 18.15 kom även Emmy hem till mig, vi kollade lite på skräckfilm och snackade en massa. Nu så ligger vi bara i sängen och är sjukt osociala ;)

—————————————————--

Vad är det för fel på blogg.se appen alltså? Det här inlägget försökte jag publicera vid 21.30 igår och det stod att det hade publicerats men nu när jag tittar in & tänkte blogga så har det inte de. Aja, får väl se om det fungerar nu då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback