Att ha din kropp emot min i en underbar kram betyder mer än du anar, tänker på dig varje dag.

2012-05-09 @ 23:20:51 | Permalink | Gästinlägg

Har varit jätte skönt att bara ha gått till 13.25 idag. Efter skolan drog jag, Frida & Jonna iväg och fotade lite. Tyvärr så började det regna så vi var tvungna att sluta. Bilder får ni se när de är färdigredigerade.

När dom sedan hade dragit iväg på orientering fortsatte jag med min svenskauppgift och blev nyss äntligen klar. Därimellan har jag även hunnit baka en mumsig kladdkaka, skypat och sms:at lite.

Ja, det var väl min dag det. Nu är jag så jäkla trött att jag knappt vet var jag ska ta vägen så godnatt med er allihopa!

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback