Don't judge me until you know me

2012-05-14 @ 23:25:30 | Permalink | Gästinlägg

Det där om att Karro har tagit över bloggen var bara ett skämt, promise ;-)

Dagen har varit toppen ärligt talat! Allt har känts så jävla bra (ursäkta språket..) , men ärligt talat så har den varit helt awesome! Till och med tiden i skolan var grym (om man bortser från matten & NO:n..)

Efter skolan så hängde jag med Emmy och Emilia hem till Emmy där vi skrattade, pratade och larvade oss för fullt. Det är så kul att få vara omogen och barnslig ibland ;-)
Kom hem strax efter 22 och därefter har jag bara gjort i ordning inför morgon dagen, duschat osv.

Morgondagens planer är i alla fall att troligtvis cykla till stan med Emmy och Emilia. Fattar inte att jag äntligen har börjat orka cykla dit.. :o
Och därefter så tror jag att Emmy behövde lite plugghjälp vilket jag och Emilia är experter på att ge.. ;-)

Oj vilket långt inlägg det här blev!
Nu väntar i alla fall sängen, godnatt.

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback