Finally breaking free

2012-05-24 @ 22:09:56 | Permalink | Allmänt

Vilken oerhört varm och härlig dag det har varit idag!

Efter skolan så stack jag först hem en stund och tog det lugnt i nån timme innan jag cyklade till Emmy och Emilia. Vid 18 drog även jag och Emmy till skolan för att kolla på niornas bal. De var så fina!!
Därefter stack vi hem till Emmy och bläddrade lite i skolkataloger osv, haha.
Strax innan 20 kom Karro så då cyklade vi (Emmy stannade hemma och städade inför besök från Norrland.) till Willys och köpte med oss en ben and jerry's + en liten cola och satte oss i nån park i Nordlund där vi bara chillade, käkade glass, fånade oss, snackade seriöst osv. Kom precis hem. Härlig kväll!

Nu måste jag lägga mig och läsa, har nämligen en engelsk pocketbok med ca. 90 sidor kvar som ska vara utläst tills imorgon då vi även ska skriva en recension..

-Alex

3 bilder från balen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback