Free fallin'

2012-05-27 @ 10:35:59 | Permalink | Allmänt

Hej sötnosar!

Igår kom Sanna och Tomas (Åkes dotter och hennes man) på besök. Vi grillade och därefter satt de och hejade framför Esc medans jag låg och läste på rummet. Var för det första väldigt trött men den främsta anledningen var nog att jag inte var speciellt intresserad. Grattis till Sverige som lyckades kamma hem vinsten iallafall!

Idag ska hela familjen iväg och fira min kusin och hennes pappa som fyller år snart. Kameran hänger med även om jag först glömde den så att vi blev tvungna att åka tillbaka och hämta den ;-)

-Alex


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Jättefin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

2012-05-28 @ 19:09:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback