"Life is so much funnier with a dirty mind" - true

2012-05-28 @ 19:52:51 | Permalink | Allmänt
Skön dag idag alltså. Vädret kanske inte var lika underbart som förra veckan men ändå helt okej. Fick 2 timmars lunch i och med att vi fick hål från svenskan, härligt.

Efter skolan drog jag och Isa ner på stan och lånade en massa böcker. Hittade faktiskt 5 stycken som verkade läsvärda och sen ska jag ner igen och hämta en sjätte på onsdag som jag reserverade. Måste verkligen läsa på nu om jag ska hinna med 6 rätt så tjocka böcker på 1 månad.. :s

Nu ska jag strax gå ner och börja fixa lite käk åt lillebrorsan så jag får blogga mer senare eller imorgon.

-Alex

Kommentarer
Postat av: Emilia & Linn ♥

Vilken fin blogg du har! :-)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar lite då, då. Alltså vi på din och du på våran. Kommentarer är ju alltid kul, eller? ♥

2012-05-29 @ 16:11:45
URL: http://linemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback