"When a friend does something wrong, don't forget all the things they did right"

2012-05-08 @ 19:26:47 | Permalink | Gästinlägg

Hej på er.

Har varit hemma och slappat med världens huvudvärk hela dagen idag, har inte orkar göra någonting överhuvudtaget.

Nu sitter jag iallafall nyduschad i sängen och ska strax gå och föna håret. Sen väntar nog sängen eller kanske en fruktsallad först förresten ;)

-Alex

—————————————————
Det här publicerade jag igår men nu fungerade det tydligen inte igen. Drygt.
Därför skriver jag allt i ett långt inlägg idag istället för att lägga upp flera.
—————————————————

Hej!
Min dag har varit helt okej. Drog ner till stan med mamma efter skolan för att byta två presenter + att fixa en jeans jacka. Hittade det jag skulle ha, awesome!

Nu har jag tyvärr ingen tid att blogga mer, måste skriva på min svenskaberättelse. Är bara halvvägs & den ska vara klar + renskriven på torsdag.. :s

-Alex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback