13 NOVEMBER

2012-11-13 @ 20:35:21 | Permalink | Allmänt

Nu kör vi på ett sånt där långt inlägg (som bara kanske ungefär 3-4 stycken kommer att läsa)..
Har trots allt inte bloggat på hela 4 dagar.. Skamligt ..

Lördag: Åkte till mormor & morfar med familjen för att fira Andréas och morfar som båda fyllt år för inte så länge sedan. Myste sedan hemma med dom hela kvällen.

Söndag: Åkte till pappa tillsammans med Andréas, Franziska & Daniel för att fira Fars-dag.. Slutade med att jag och Franziska satt och spelade kort i flera timmar medan Daniel & Andréas fixade med datorn.. Gick och la mig ganska direkt efter att vi sedan skjutsat brorsan & hans tjej till tåget.. Mådde inte så jätte bra.

Måndag: Vanlig skoldag, stack sedan hem till Isabel för att plugga lite..

Och slutligen, Idag: Hade en SO redovisning som inte gick så jätte bra. Och sedan ett hemkunskapsprov där jag fick jobba med Erik. Gick även det sådär, det var ju trots allt teori.. Haha ;)

CREDS TILL DE FÅ SOM ORKADE LÄSA!

Och bara för att ni säkert behöver få skratta lite åt 2 muppar som gör bort sig på "egopix" innan lektionen så bjuder jag på den här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback