19 NOVEMBER

2012-11-19 @ 19:51:09 | Permalink | Allmänt

Åkte till Elaine i fredags och stannade hela helgen, var super mysigt!
När jag kom dit så hängde vi på någon ungdomsgård med hennes kompisar en stund och därefter gick vi på Breaking Dawn part 2, den var verkligen super bra! På lördagen gjorde vi inte så mycket förrens på kvällen då vi åkte till Philip och hade filmkväll med honom och Kerim. Philip har väääärldens gulligaste lillasyster dessutom!

När jag kom hem på söndag eftermiddag så drog jag till Emilia och hjälpte henne att plugga lite, jätte kul eftersom vi inte träffats på ett tag. Helgen har varit jätte bra måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Hanna

gulligt

2012-11-25 @ 12:17:42
URL: http://hannaidapauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback