22 OKTOBER

2012-10-22 @ 22:52:10 | Permalink | Allmänt

Tog bussen till stan efter skolan och mötte upp Louise för lite shopping.. Hade faktiskt redan innan tänkt ut vad jag behövde och ovanligt nog så hittade jag allt jag skulle ha! Nöjd är jag också.
Gör ett "New In" - inlägg sen med sakerna.. Förhoppningsvis kommer alla bilder i rätt ordning också när jag skriver från mobilen..

Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag. Drog igång 1 avsnitt av Gossip Girl när jag kom hem och sedan fastnade jag .. Hahah..

Sovmorgon imorgon förresten, slipper första lektionen (idrott)! Börjar skönt nog 09.35 !

-Alex

(Bilderna får bli från NO lektionen där jag och Julia klantade till oss ordentligt och orsakade någon vidrig giftig gas.. Hehe..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback