28 OKTOBER

2012-10-28 @ 22:16:53 | Permalink | Allmänt
Vaknade av ett sms imorse från Frida som undrade om jag ville följa med ut och fota, och självklart ville jag det. Så det är alltså vad jag har gjort idag + städat mitt rum. Blev några helt okej bilder men jag har dock bara fått bilderna vi tog på mig än så därför lägger jag inte upp dom just nu. 
 
 Imorgon inträffar något väldigt speciellt iallafall. En kille som heter Oliver kommer ner hit ifrån Norrköping för att träffa mig och Karro, han stannar tills på torsdag. Så bloggningen kan bli lite dålig den här veckan, bara så att ni vet. Men jag ska göra mitt bästa! :*
 
-Alex
 
 Min söta kusin & lilla Alicia får stå för bilden idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback