10 SEPTEMBER

2012-09-10 @ 22:01:27 | Permalink | Allmänt
Hejsan !
 
Lång och seg dag i skolan idag, gick enda till 15.55, usch. Efter skolan så drog jag direkt hem för att tvätta håret och fixa till mig lite innan jag drog ut och fotade med min underbara vänner Frida och Jonna. Blev inte så jätte många fina bilder men de får duga, kul var det iallafall. Vi fotade på en väg så var och varannan sekund fick vi lov att resa oss upp och springa åt sidan för att det kom bilar.. Alla var ju inte heller så snälla att de saktade in heller, vissa tryckte rent ut sagt gasen i botten när de såg oss.. hehe..
 
 Nu så ska jag plugga lite innan jag går och lägger mig, blir nog relativt tidigt i säng.
-Alex
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback