20 SEPTEMBER

2012-09-20 @ 07:40:10 | Permalink | Allmänt

Ni får ursäkta att jag inte bloggat på några dagar men jag har helt enkelt inte haft tid.

I tisdags så slutade jag 16 och sen drog jag till Frida med Isa en stund och pluggade. Därefter kutade jag hem (cyklade från Frida 17.25 och Emmy skulle hämta mig 17.45) för att byta om innan träningen. Löpskolning med Fredrik "någonting", var faktiskt riktigt kul!

Igår så slutade jag 12.15 (sååå härligt!) och tog sedan 13.00 bussen till stan med Jonna. Fick med mig lite underkläder hem, Höhö.
Drog sedan på konfa 15.30, börjar faktiskt gilla vår konfa grupp mer och mer nu alltså!

Idag så blir det nog bara plugg för mig.. Har NO prov imorgon och kan verkligen ingenting..

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback