26 SEPTEMBER

2012-09-26 @ 20:56:37 | Permalink | Allmänt

Har suttit och pluggat i ungefär 1 timme nu.. Eller ja, pluggat har jag väl kanske gjort i ungefär 15 minuter & resten av tiden så har jag läst SOLO.. Hehe, inte bra med tanke på att jag har SO prov imorgon..

Slutade redan 11.30 idag eftersom vi hade hål sista lektionen, skönt! Emmy kom till mig så fort hon hade slutat och så hjälpte jag henne lite med matten, det gick väldigt bra faktiskt! Därefter åkte jag på konfa & sedan hem till Emmy för att plugga lite SO .. Det slutade med att hon förhörde mig på två saker och sedan så började vi teckna istället.. Hahah..

Nej, nu ska jag återgå till plugget..
-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback