28 SEPTEMBER

2012-09-28 @ 23:57:47 | Permalink | Allmänt

Kom ganska precis hem från Emilia, hade en liten myskväll där med henne och Emmy.. Filmen var dock rätt långtråkig så jag råkade somna mot Emmys axel.. Haha..

Hade matteprov idag, gick sådär.. Men orienteringen (idrotten) gick super! Fixade de sista 11 kontrollerna och hade sedan 25 minuter kvar av lektionen så jag fick sluta tidigare, hihi..
Efter skolan så åkte jag hem och duschade + tvättade håret.. När jag var klar så var klockan redan över 15 & bussen till stan skulle gå 15.30.. Men jag lyckades konstigt nog blåsa + platta håret på ungefär 20 min.. Otroligt! Hahaha!
Åkte iallafall till stan med Frida och Isa, fick med mig lite fina fynd hem som jag ska försöka komma ihåg att fota & lägga ut här sen..

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback