Svar - Frågestunden del 1

2013-01-17 @ 21:05:24 | Permalink | Allmänt

1. Något speciellt med dig som ingen vet? - Jadu.. Jag vet inte riktigt, det finns väl alltid någon som vet antar jag. Men kanske att jag är känsligare än vad många tror och att jag kan ha svårt att visa känslor/visa mig sårbar..
2. Anser du själv att du är modig? - Beror helt på situationen, men jag är nog ganska modig när det behövs tror jag!
3. Hur spenderar du helst en lördag? - Med mina vänner eller med någon annan jag tycker om. Behöver inte göra något speciellt, bara umgås liksom.
4. Om du fick äta en sak i resten av ditt liv, vad skulle det vara? - Den var svår, kyckligsallad eller tacos kanske? Blir ju ändå ganska blandat då, haha!
5. Vad brukar du äta till frukost/mellanmål? - Frukost: Hårdbröd med smör och kalkon och sen så brukar jag dricka C-vitamin. Mellanmål äter jag sällan men någon frukt eller något kanske.
6. Vad skulle kunna göra ditt liv ännu bättre än vad det är? - En riktig chans.. (privat)
7. Vilken anser du vara den roligaste/bästa träningsformen? - Jag tycker inte att det är speciellt kul att träna, men det finns tre grejer som jag faktiskt gillar: Styrketräning hemma (situps framförallt), ridning och dans.
8. Vad ser du fram emot i år? - Sommaren
9. Hur ser din framtidsdröm ut? (Barn/hus/man/resa/plugga/jobb osv.) - Plugga juridik så att jag kan bli advokat, eller gå någon utbildning till makeup artist. Sedan så vill jag ju jobba, gifta mig, skaffa barn och hushåll men även åka ut och resa en del. Ja, det vanliga typ. Att leva ett bra liv helt enkelt!
10. Vilket är det roligaste skolåmnet tycker du och varför? - Engelska och matte. Matte är kul för att jag gillar "problemlösning", kicken man får när man löst en riktigt svår uppgift alltså, haha! Och engelska tycker jag bara är allmänt kul.
11. Det konstigaste som du har gjort? - Åh herregud, jag gör så mycket konstiga saker varje dag så det är svårt att välja vad som är konstigast..
12. Ditt bästa minne? - Just nu så är det faktiskt tiden jag spenderade i Norrköping.
13. Dina bästa modetips? - Stilrent, ganska simpelt men ändå ha några accessoarer som lyfter upp outfiten.
14. Vad var det bästa med 2012? Varför? - Slutet, svårt att säga varför men jag mådde väl som bäst då antar jag!
15. Kan du visa dina 3 snyggaste klädesplagg? - Ja, det skulle jag kunna göra i ett inlägg lite senare.
16. Favoritskor? - Kilklackar och converse
17. Kan du inte lägga ut en sminkvideo? Eller någon annan mer intressant video! - Jodå, det ska vi nog kunna fixa. Vad skulle det vara för video då?
18. Kan du inte skriva mer såna dära texter som du skrev för nån dag sen? - Ska se om jag kan fixa någon mer publicerbar text, skriver ofta men de är lite för personliga för att lägga ut tycker jag :)
19. Är du oskuld? - Nej.
20. Är du på "g" med någon just nu? - Njae, skulle väl inte riktigt kalla det på "g", men killar att skriva med finns det ju alltid, haha!
21. Vad brukar du göra på helgerna? - Umgås med vänner.
22. Brukar du festa? - Nope.
23. Är du kär? - Oerhört.
24. Mår du bra i skolan? - Super bra!
25. Tycker du att emo stil är snyggt? - Den faller väl inte riktigt mig i smaken, men jag har inte heller något emot den.
26. Vad lyssnar du på för musik? - Lite blandat, ganska mycket rockliknande.
27. Vilken är din favorit film? - Jag har verkligen inte en aning.. 

 

 Resten av frågorna och svaren kommer i ett inlägg lite senare! 

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback