Svar - Frågestunden del 2

2013-01-23 @ 21:20:00 | Permalink | Allmänt

1. Vad är din musik smak? Väldigt blandad, lyssnar på lite allt möjligt faktiskt..
2. Vart köper du dina kläder? - Främst på Gina Tricot, BikBok och H&M tror jag, men alla mina jeans köper jag på Vero Moda, skönare jeans går knappt att hitta!
3. Vad tycker du om Justin Bieber? - Snygg!
4. Vilken är din favoritaffär? - Gina Tricot
5. Vad gör du på fritiden? - Umgås med vänner
6. Vad är det absolut bästa du vet? - Att mysa med någon jag tycker väldigt mycket om. Och att umgås med mina kära vänner såklart!
7. Ditt knäppaste minne? - Svår fråga.. Knäppa minnen har jag så gott om så jag vet faktiskt inte vilket som är det knäppaste!
8. Dina bra egenskaper? - Tog hjälp av ett par nära vänner för att kunna svara på både den här och nedanstående fråga så det här är iallafall vad de sa: Jag är smart, öppen, trevlig, mysig av mig, mogen, välorganiserad, knäpp, flummig osv.
9. Dina dåliga egenskaper? - Jag stressar för mycket, för mycket perfektionist (ibland), blyg ibland, lite för envis ibland osv.
10. Bästa affären? - Gina Tricot
11. Din förebild? - Min storebror
12. Den bästa låt du någonsin hört? - Ingen aning.. 
13. Snyggaste outfit? - Antingen jeans, något snyggt linne och kavaj eller mörkblå jeans och en militärgrön stickad tröja.
14. En kändis med bra stil? - Justin Bieber
15. Bloggar du läser? - http://fredrikssonfrida.blogg.se/ , http://infinities.blo.gg/ ,http://antonkouba.se/ , http://nellieberntsson.se/ , http://viktorfrisk.nu/ osv.. 
16. Är du kär? - Ja..
17. Handlar alla bilder och texten du la ut om någon speciell? Eller skrev du bara liksom? - Ja, dom handlar om någon speciell. Att skriva sådär kan jag bara göra när det kommer direkt från hjärtat.
18. Har du någon tatuering/piercing? Vill du skaffa annars? - Har en navelpiercing, ska kanske pierca näsan och sen så vill jag pierca tungan. En liten tatuering på handleden är något jag också gärna skulle vilja fixa!
19. När fyller du år och ska du göra något speciellt då? - 14 februari. Vi får väl se vad det blir, har en känsla av att det kommer bli en super bra dag.
20. Är du oskuld? Om du inte är det, när förlorade du den? Ångrar du dig isåfall? - Nej, förlorade den på jullovet och nej, jag ångrar mig inte..
21. Vem är din bästa vän? - Har flera stycken, Julia, Louise, Karro, Emmy, Emilia, Frida, Jonna, Fredrik, Hanna, Anna osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback