10 OKTOBER

2013-10-10 @ 16:58:49 | Permalink | Allmänt
Hej, allt bra med er? :)
 Med mig är allt toppen! Har varit på super bra humör hela dagen av någon anledning.. 
 
 Igår så åkte jag ner på stan med Karro en liten stund efter skolan och sedan så åkte jag hem till Christoffer och hjälpte honom plugga lite körkortsteori till provet som han skulle ha idag (vilket han klarade galant!) 
 Och sen så spenderade jag även natten där :)
 Idag så har det väl egentligen bara varit en vanlig skoldag, slapp idrotten dock genom att "flörta" lite med vikarien, haha ;) Tog en sväng ner på stan med Karro idag igen och tittade lite.. Nu har jag ganska nyligen kommit hem så vi får väl se vad resten av kvällen bjuder på!

-Alex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback